o alta doza de optimism

intotdeauna am crezut in schimbare, dar niocioadata nu am fost atat de constienta de ea.

am spus adesea lucruri pe care le sustineam cu tarie,dar in care ..nu traiam.acum trec prin cele mai frumoase si detestabile ..etape ..prin care toti trec la un moment dat.multi spun..ca e prea multa agitatie ..si ca nu au timp sa inteleaga,pe langa mn trece totul atat de incet..insa eu sunt prea grabita,prea neatenta..prea pierduta,si mi place

sunt dezamagita intr o oarecare masura de mine,intotdeauna ..iar incep cu „intotdeauna ” ..am crezut ca sunt eu insumi ..si ca ma simt bine

nu este adevarat,m am ascuns …pt ca am avut complexe,am avut temerile mele …dar usor ,usor …se duc.

azi , acum , sunt foarte speriata de tot..dar am atata incredere,pt ca pot face tot.

mi am dat seama ..ca acea furie „scarboasa ” ,care ma facea sa ma simt murdara,si revoltata asupra „unor,unei ” pers …nu ma ajuta cu nimic.asa ca asta m a facut mai puternica

nu mai ma ascund,nu mai ma micsorez in fata unor priviri ..azi ma ridic.si progresez asa ..zilnic

pt ca traiesc,iubesc,zambesc,detest,alerg,sunt

Lasă un răspuns

